Trening HIT

Trening HIT

Witam Was moje kochane! Ostatnie dwa artykuły były poświęcone ćwiczeniom na brzuch i pośladki, ciekawa jestem czy któraś z Was przetestowała moje propozycje ?

 

Dzisiaj mam dla Was zestaw który pozwoli Wam nie tylko wzmocnić mięśnie ,ale także pozbyć się kilku centymetrów tu i ówdzie. Będzie to zbiór ćwiczeń na całe ciało Trening HIT .

Jest to trening interwałowy o wysokiej intensywności mający głównie na celu spalenie tkanki tłuszczowej, aby go wykonać nie trzeba od razu korzystać z siłowni. Jest to IDEALNA OPCJA dla osób zapracowanych,  wiem jak trudno w dzisiejszych czasach znaleźć godzinkę na swój trening

Odchudzanie bez wychodzenia w domu? TAK to jest możliwe. Sama po urodzeniu pierwszego dziecka robiłam treningi w domu przez trzy  miesiące, efekt był widoczny, więc teraz nie macie już wymówek. Dodam jeszcze od siebie że ujemny bilans kaloryczny ma TU znaczenie, zdrowa i zbilansowana dieta  to podstawa, nie tylko pozwoli zwiększyć efekt wylanego potu, ale także da Wam siłę do życia i treningu.

Gotowe?  Zaczynamy☺

  1. Deska góra dół

Zrób deskę (plank) w oparciu na łokciach .Następnie wyprostuj najpierw jedną, potem druga rękę przechodząc do planka wysokiego ,potem znów ugnij jedną i drugą rękę , wracając do pozycji wyjściowej. Powtarzaj na przemian przez 30 sekund.

  1. Skakanie na skakance

 Nie masz w domu? Spokojnie, skakanka kosztuje od 10-30 zł .Zachęcam do zakupu ,jest to ćwiczenia praktycznie angażujące prawie całe ciało i fajna zabawa ☺ Wykonuj ćwiczenie przez 30 sekund.

  1. Burpees (znane również pod nazwą padnij-powstań ) Obraz może zawierać: 1 osoba, uśmiecha się, stoi

To jedno z najlepszych ćwiczeń na odchudzanie i wzmocnienie ciała .

Stań prosto > Zrób przysiad >następnie  dotknij rękami podłogi (UWAGA nie kucaj),stopy powinny w całości przylegać do podłoża >Skokiem wyciągnij obie nogi do tyłu ,przechodząc tym samym do pozycji  pompki > Zrób pompkę zbliżając klatkę piersiową do podłogi(pamiętaj o prostych plecach) > Skokiem wróć do pozycji przysiadu > Wstań >Jeszcze zanim zupełnie się wyprostujesz, wyskocz do góry unosząc ręce nad głowę .

Wykonuj ćwiczenie przez 30 sekund.

4. Pół -przysiad z wyskokiem do góry

Zrób pół  – przysiad i wyskocz do góry.

Pamiętaj aby w pół  – przysiadzie mieć lekko napięty brzuch i wyskoczyć jak najwyżej się da ,opadaj na palce. Linia kolan w pół – przysiadzie nie może przekraczać linii palców, utrzymuj proste plecy.

Wykonuj ćwiczenie przez 30 sekund.

Po każdej serii  zrób 20 sekund przerwy. Całą sekwencję  ćwiczeń proponuję dla osób początkujących wykonać 3 x , dla zaawansowanych 5 x.

UWAGA !!!

Przeciwwskazaniem do wykonywania treningu HIT są- ciąża i nadciśnienie tętnicze, choroby układu krążenia.

Mam nadzieję że spróbujecie. Życzę Wam wylanego potu i świetnej zabawy

Czekam na wasze opinie Wasz trener Aleksandra Linke – Żmuda