Screenshot 2023-06-23 at 14-43-19 Kobieta Osoba Z Personelu - Darmowe zdjęcie na Pixabay

Pracujesz w branży beauty? Ubezpiecz się!

Kosmetyka, zdrowie, uroda, bio-produkty, świadome diety i zabiegi to w obecnych czasach rosnące na popularności trendy i potrzeby. Każdy sposób dbania o urodę i zdrowie jest dobry, byle był przemyślany i nieszkodliwy. Nic dziwnego więc, że zwiększające się zapotrzebowanie na tego typu usługi powoduje wzrost ilości gabinetów oferujących coraz to szerszą gamę zabiegów i usług. Zgodnie z prawami rynku rosną także wymagania klientów, zwiększa się jakość usług, ale także częściej występują nieoczekiwane zdarzenia w gabinetach, skargi, roszczenia.

Kosmetyka i kosmetologia

Kosmetyka i kosmetologia ma ścisły związek z urodą, zdrowiem fizycznym i komfortem dnia codziennego kobiet. Szczególnie wrażliwe na skutki są zabiegi:

  • mikrodermabrazji,
  • mezoterapi-osoczem bogatopłytkowym,
  • peelingów kawitacyjnych, depilacji laserowej,
  • makijażu permamentnego,
  • modelowania ust z użyciem kwasu hialuronowego i wiele innych.

Nawet wykonanie prostych zabiegów niesie za sobą ryzyko błędu, nie rozpoznanych alergii, wadliwych materiałów. Wszystko to zwiększa zagrożenie roszczeń, odszkodowań czy innych destrukcyjnych dla gabinetu rozstrzygnięć. Im bardziej skomplikowane zabiegi, wymagające stosownych uprawnień i umiejętności, tym bardziej istnieje groźba komplikacji.

Zadowolenie klienta

Jak w każdej działalności usługowej ważna jest opinia i zadowolenie klienta, uzyskane poprzez właściwy marketing, polecenia, dobrą jakość wykonania, a także atrakcyjność usług całokształt obsługi klienta. Pamiętać jednak należy, że taka podwalina nie uchroni firmy przed kapryśnym losem, błędem czy przypadkowym zdarzeniem. Dlatego też każdy nowoczesny gabinet kosmetyczny ma ubezpieczenie OC (odpowiedzialności cywilnej) dla siebie i dla klienta oraz ubezpieczenie lokalu dla ochrony cennego sprzętu, wyposażenia i materiałów.

Komfort pracy i rozwaga to wynik ubezpieczenia salonu kosmetycznego, kosmetyczki oraz klienta dla ochrony:

  • sprzętu elektrycznego od przepięć, uszkodzeń;
  • skutków zalania, pożaru, wandalizmu, kradzieży;
  • gwarancji zwrotu kosztów w przypadku wyrządzonej szkody klientce poprzez źle wykonany zabieg z użyciem lasera;uzasadnionych roszczeń klienta co skutków zabiegu lub innych niedogodności (cierpienie podczas zabiegu);

Świadomość ubezpieczeniowa daje komfort prowadzenia działalności gospodarczej, bezpieczeństwo na wypadek zdarzeń losowych oraz zdarzeń typowych dla profilu tej działalności.

Aby uzyskać indywidualne informacje i rozwiązanie proszę o kontakt pod nr tel. 665 921 675 lub mail e.taraszkiewicz-michalska@insur.pl

Emilia Taraszkiewicz-Michalska, specjalista ds. ubezpieczeń

UDOSTĘPNIJ TEN WPIS

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Dowiedz się więcej.